Monday, June 27, 2011

ჩემს შესახებ

 

გადავწყვიტე გაგეცნოთ უფრო ახლოს.დავწერო ჩემს შესახებ, იქნებ რაიმე საერთო აღმოგვაჩნდეს მე და შენ? 


 ძალიან მიყვარს ვარდისფერი ფერი , ყველაფერი მიყვარს რაც ვარდისფერი შეიძლება იყოს, ტანსაცმელი,აქსესუარი,ოთახი,კომპოიუტერი და ა.შ ამიტომაცაა ჩემი ბლოგი ვარდისფერი:)

მიყვარს:როცა დილით ადრე არ ვდგები,ჩემი ოთახი არაა დასალაგებელი. ტელევიზორში კარგი კინო გადის, კარგი ამინდია, ჩემს მეგობრებთან ერთად ვარ, მივდივარ შოპინგზე. ჩემს დეიდაშვილთან სანდროსთან ვარ. კომპიუტერთან ვზივარ.რაიმეს მჩუქნიან,კომპლიმენტს მეუბნებიან,იწყება საზაფხულო არდადეგები.იწყება სკოლა.ვუყურებ საშინელებათა ფილმს,მივდივარ ტელევიზიაში.ვკატაობ ველოსიპედოთ.

არ მიყვარს:როცა საჭმლის ჭამას მაძალებენ,გარეთ წვიმს,ინტერნეტი არმაქვს,უკბილო ხუმრობებს მეუბნებიან,ხაშის სუნი მომდის(იუ),ორი ადამანის დიალოგს ვუსმენ,ორივე არასწორად მსჯელობს და მე რომ ვიცი სწორად მაგრამ არ შემიძლია თქმა,

საჭმელი-მაგდონალდსი,შემწვარი კარტოფიბლი,მაკარონი
ფერი: ვარდისფერი,წითელი,ყავისფერი

კვირის დღე:შაბათი და კვირა.
თვე:ივნისი,ივლისი,აგვისტო,სექტემბერი,ოქტომბერი.    

მომღერალი:Beyonce,jessie j,sia,michael jackson,notarius big,mika.eminem.willow smith,
Coldplay, Gorillaz, The Beatles, 
ფილმი: I am sam,The notebook,Wild child,The clique,the devil wears Prada,a lot like love,the hangover,The titanic,legally blonde,

ანიმაცია:Toy story,Up,The kids from room 402,Monster corporation,Tangled,
 მსახიობი:Denzel Washington,will smith,bred pitt,Tom cruise,Johny depp,Jason Statham,Anne 
Hathaway,Natalie Portman,

ჰობი:ხატვა,ფილმების ყურება,ველოსიპედით კატაობა,მეგობრებთან გართობა,
წიგნი: ანა ფრანკის დღიური,ჯეინ ეარი,ასტიდ ლინდგრენის ყველა წიგნი,  

ტელევიზია:საბავშვო ამბები,სერიალი"ჭორიკანა",სერიალი"ექიმი ჰაუსი",The Ellen DeGeneres,Oprah Winfrey.
დიზაინერი:შანელი,მოსქინო,
სტილი:ავანგარდული,კლასიკური.
  




ეს ვარ მე!!!ჩემი ნაკლოვანებებით და დადებითი თვისებებით:) 

3 comments:

  1. ✿✿✿რატომ ნაკლოვანებებით?! მე რაც წავიკითხე ყველაფერში გეთანხმები განსაკუთრებით ,, არ მიყვარს როცა ჭამას მაძალებენ'' :D ✿✿✿

    ReplyDelete
  2. mec getanxmebit :D saertod memgoni eg aravis ar uyvars(gansakutrebit mashin roca ar gshia).

    ReplyDelete