Monday, August 29, 2011

ჩემი სკოლის ერთი დღე


8 საათზე მესმის დედაჩემის და მამაჩემის ოთახიდან მაღვიძარას ხმა.მე რათქმაუნდა მაშინვე ვიგებ და ვხვდები,რომ ადგომის დრო ახლოვდება,მაგრამ ვიმძინარუნებ თავს და ვაგრძელებ ძილს თან ვფიქრობ,რომ იქნება არ მოვიდეს დედაჩემი!დღეს არ წავიდე!ნეტავ დაეძინოს!










ჰაჰა ასე ვარ ხოლმე დილით,მაგრამ ფიქრებში.


მაგრამ გადის 10 წუთი დედაჩემი მიღებს ჩემი ოთახის კარს,მინთებს შუქს,მიწევს ფარდებს და რაც მთავარია მეუბნება : ელენე ადგომის დროა! ადექი!ალბათ ამაზე საშინელი მომენტრი იმ დროს არ არსებობს :D


10 წუთი ვიზმორები,გამოვყოფ საბნიდან ფეხს საშინელი სიცივე გამიყინავს ფეხს და ისევ შემოვწევ :D როგორც იქნა ავდგები,ძლიიივს ჩავიცმევ ტანსაცმელს და წავალ სკოლაში.

2 საათია მოვდივარ სახლში,ვჭამ. ვჯდები კომპიუტერთან ბლოგზე და fb-ზე შევდივარ,
შემდეგ ტელევიზორთან ვინაცვლებ. დავხედავ საათს 6 საათია. მეცადინეობის დროა უკვე თორემ ვერ მოვასწრებ, ვიწყებ ყოველთვის ქართულით რადგან ყველაზე მეტად მეადვილება. შემდეგ ისტორია ან ინგლისური, მათემატიკა ჩემთის რთული თემა სულ ბოლოშია, ერთს წავიკითხავ ამოცანას და თუ ვერ გავიგე მეორეჯერ აღარ ვკითხულობ დაფიქრება მეზარება :D ეს იყო 8 კლასი , მაგრამ ეხლა უკვე მეცხრედან აასე აღარ იქნება დამერწმუნეთ!



შეიძლება ვიღაცამ თქვას,აუუ ყველა მასე ამბობს მომავლიდან ვიწყებო მარა არავინ არ ასრულებსო,მაგრამ მ ე ერთადერთი ვიქნები ვინც ამ სტერეოტიპს

შემდეგ როგორც იქნა მოვრჩები მეცადინეობას,მერე ისევ კომპიუტერი და 12 საათზე დაძინება.


ასე,რომ ველი 15 სექტემბრს!!!!:)

5 comments:

  1. Vuertdebi am ertgvar aqcias :) dae ertad me-9 klaselebo davangriot es tradicia, da davivicyot ''momavali clidan :))''

    ReplyDelete
  2. გვიან იძინებ და მაგიტომაც გიჭირს ადგომა. მე მე-9-ე კლასამდე 8 საათზე ვიძინებდი, მაგრამ ახლა ნაკლები ძილი მჭირდება ამიტომაც 10 ის ნახევარზე ვიძინებ. ჩემი ორგანიზმის ბიოლოგიური საათი კი ისე მუშაობს შვეიცარიული მიმიქარავს :) - ტოველ დილით 6 საათზე ვიღვიძებ.

    ReplyDelete
  3. eleneeeeeee dzaaaaaaan miyvarxar :)

    ReplyDelete