Sunday, August 28, 2011

ჩემი ოცნება

ალბათ ყველას გვაქვს ჩვენ-ჩვენი ოცნებები,ზოგს არარეალური მაგალითად:მილიარდი დოლარი,მთვარეზე სახლი და  ა.შ. ზოგს კი რეალური: ძაღლი,მაგარი ტელეფონი.ველოსიპედი და სხვა.


მეც ბუნებრივია ერთ-ერთი მათგანი ვარ რომელსაც მაქვს ბეევრი ოცნეbა. ამჟამად ამ ოცნებებს უფრო არარეალურს დავარქმევდი, მაგრამ რა ვიცით იქნება ესეც ამიხდეს, ნათქვამია რაც გულით გინდა ყველაფერი აგისრულდებაო :)

1) მინდა ნიუ-ორკი -ში მქონდეს სახლი მაგალითად ასეთი:


                                        გრძელიი ბასეინიი:)
                                  აივანზე წამოსაწოლი ,ისაუზმებ ზაგარს მიიღებ :D
                                         რა ლამაზი ხედია ქალაქისკეენ   :D
ეს კი შიგნიდან: 


                                         ჩემი საძინებელი  :D

და რაც მთავარია ჩემი გარდერობი:

  

               Weekend-ებზე პარიზში დავდიოდე გადავფრინდები გადმოვფრინდები  :D
მყავდეს ნამდვილი მეგობრები:

  
 რათქმაუნდა ვიყო პროფესიონალი ჟურნალისტი:


 
                                                 ჰაჰაჰა რა კარგი სურათია ბოლოო :))) :D 

მოკლედდ ეს არის ჩემი ოცნბების 60% კიდე მაქვს ბევრი ოცნება მაგრამ ყველას ვერ ჩამოვწერ ალბათ 1 კვირა არ მეყოფა :)))) :D  

3 comments:

  1. გგონია ნიუ-იორკში კომფორტულად იცხოვრებ?! ნოსტალგიით დაიტანჯები. უცხოეთი კარგი განათლების მისაღებადაა.

    ReplyDelete
  2. რაღაცა არამგონია :)

    ReplyDelete
  3. მე ეგ მამაჩემისგან ვიცი, მთელი ევროპა აქვს მოვლილი. ყველგან ყავს ნაცნობები და ყველა მაგას ამბობსო . . . ისე შენ ჟურნალისტიკაში დიდი მომავალი გაქვს ამიტომ ვფიქრობ არც პარიზი დაგრჩება და არც ნიუ-იორკი ;) ისე პარიზი ჩემი ოცნების ქალაქია . . .

    ReplyDelete